دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس از استقلال قرمزپوش سکوی صعود می‌سازد؟

لیگ قهرمانان آسیا| پرسپولیس از استقلال قرمزپوش سکوی صعود می‌سازد؟
پرسپولیس ایران در خانه استقلال تاجیکستان به دنبال تکمیل پروژه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست.
کد خبر : 876976

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روز دوم از هفته اول دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، پرسپولیس ایران در ورزشگاه پامیر دوشنبه با استقلال تاجیکستان ساعت ۱۷۳۰ دیدار خواهد کرد. 

بازی رفت دو تیم، دو هفته پیش در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و نماینده کشورمان در روزی که با مهار علیرضا بیرانوند از جریان بازی خارج نشد با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد.

در جدول رده‌بندی گروه E النصر عربستان با ۹ امتیاز در صدر جا خوش کرده، پرسپولیس با ۶ امتیاز در رتبه دوم ایستاده، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان هم با یک امتیاز و بر حسب تفاضل گل سوم و چهارم هستند. 

یحیی گل‌محمدی در این بازی وحید امیری را که از بازی با النصر از هفته اول دور رفت مسابقات مصدوم شده بود کماکان در اختیار ندارد البته این بازیکن همراه تیم در تاجیکستان است اما با توجه به دوری او از تمرینات گروهی بعید است بازیکنی باشد که در این دیدار به میدان برود و احتمال حضور مهدی ترابی سرماخورده قطعی نیست که البته این بازیکن در تمرین روز گذشته حضور داشت. 

شاید گل محمدی فکرش را نمی کرد در روزهایی که برخی از بازیکنان تیمش مثل یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی به دلیل پارگی رباط پا نیستند ویروس سرماخوردگی بلای جان تیمش شود. سرماخوردگی علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک و دو سه بازیکن دیگر شاید کار دست سرخپوشان بدهد. 

پرسپولیس با شکست استقلال تاجیکستان صعود خود را به مرحله حذفی تا حدود زیادی قطعی می‌کند و حتی به صدرنشینی هم امیدوار خواهد کرد. در نقطه مقابل نماینده تاجیکستان هم برای آنکه آخرین فرصت را برای بقا زنده نگه دارد و بازی‌های پایانی خود در مرحله گروهی را تشریفاتی نکند همه تلاش خود را می‌کند تا سرخپوشان ایران را از پیش رو بردارد. ایگور چرونچکو سرمربی این تیم پس از شکست در تهران در نشست خبری پس از بازی گفته بود در دوشنبه منتظر پرسپولیس خواهد بود و باید دید از آخرین شانس خود بهره‌ای می‌برد یا باز هم تسلیم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته